-

SanerDK Blog

SanerDK Blog

Travel, Web Design, Developing, Mechanical Design and Gaming

Bu Blogda Ara

Öne Çıkan Başlık

hiberfil.sys silme işlemi Resimli Anlatım

Merhaba arkadaşlar bilgisayarında yer kaplayan hiberfil sys dosyasını silmeniz bilgisayarınızı uykuya geçiremeceğiniz anlamına gelir. Bunu laptop kullanan kişiler yapmasın çünkü ekranı aşağıya indirdiğinizde bilgisayarınız uyku moduna geçer. Benim gibi pc kullanıcıysanız sorun yok. Öncelikle Windows+R veya Çalıştır komutunu başlattan açıyoruz. cmd yazıp komut istemcisini açıp powercfg - h off yazıyoruz enter yapıp bilgisayarınızı yeniden başlattıktan sonra işlem tamamlanıyor. Düzenleme: Tam tersi işlem için powercfg - h on yazmanız yeterlidir. benim bilgisayarımdaki hiberfil.sys dosyasının boyutu 5.96 GB gördüğünüz üzere yazacağınız kod

LG G3 Beat / S yazılım/firmware atma - Resimli Anlatım

Evet arkadaşlar çok araştırıpta doğru düzgün bir rehber bulamadığım durumu açıklığa kavuşturuyorum. Öncelikle bu rehberden sonra başınıza gelebilecek şeyleri göze alınız. (Data kaybı ve Brick)


YENİ SİTE: Öncelikle en güncel firmware/yazılımı aşağıdan ediniyoruz;
Önceden verdiğim site düzgün çalışıyordu ama kapatılmış; burayı buldum alternatif

http://lg-kdz-firmware.com

2016 en güncel yazılım;

D723TR20b_00 kdz dosyası için yeni link (28.05.2017) (dosyayı açabilmeniz için 7-zip-winrar vs. gerekmektedir.)

https://my.pcloud.com/publink/show?code=XZKlR3Zzrp61Duvp3St4R3HY2y7OXS2RsV7

7z arşiv şifresi: sanerdk


Cihazınızın modelini arama kısmında arayıp bulun. Benim cihazım G3 Beat yani LGD723TR veya D723TR olarak geçiyor. Yeni Sitede ana modeli yazıp TR'siz Turkey kısmından yazılımları indirebiliyorsunuz. Bu cihazın Avrupa ve Türkiye de satılan versiyonları farklı modeller. Sadece Türkiye 'ye özel üretilmiş bir cihaz olduğundan elimdeki rom vs. bulma ihtimali de yok gibi bir şey. Bu yöntem ile Sürüm Yükseltme ve Düşürme işlemlerini yapabilirsiniz. Telefonun kendi hafızasını formatlar(hard reset) Yedeklerinizi almayı unutmayın işlemden önce!

Öncelikle LGUnitedMobileDriver ediniyoruz. Cihazınız Verizon ise (amerika operatör sürümü) verizon driverları başka. Verizon değilse United Mobile Driver yükleyiniz(yönetici olarak kurun, sistemi yeniden başlatın)

İkinci edinmemiz gereken yazılım LG Flash Tool 2014 isimli bir yazılım.

Bu linkten indirebilirsiniz, veya aşağıdaki kutucuktan da indirebilirsiniz.
Link yenilenmiştir 27-04-2016: https://my.pcloud.com/publink/show?code=XZkbRYZtpanOqUd8j7Pd5fKbFDcPYbB5QAy


Her şey hazırsa flash aşamasına geçelim.

Telefonumuzu kapatıyoruz, kapandığından emin olduktan sonra usb kablonuzun bir ucunu PC'ye bağlayın, diğer ucunu telefona bağlamayın. Ses Açma (Vol +) tuşuna basılı tutarken elinizi usb'yi telefona bağlayın ve download ekranı geleseye kadar ses açma tuşuna basılı kalın.

İndirdiğimiz LGFlashTool2014.exe dosyasını yönetici olarak çalıştırıyoruz CDMA, DIAG, 33000 ve boş olan Version bölümünü ellemiyoruz! Tek yapmanız gereken indirdiğiniz kdz dosyasını seçmek olacak aşağıdaki gibi;

Sadece KDZ dosyasını seçin ve CSE Flash yapın.

Version bölümünü KDZ otomatik olarak dolduracak, daha sonra CSE Flash 'a basıyoruz ve işlemi başlatıyoruz.

Burayı kurcalamadan START yapın.

Başka bir ekran çıkıyor burada hiçbirşeyi ellemeden START 'a basıyoruz.

Language Turkish yapıp OK yapın, kurcalamaya gelmez.

Daha sonra dil seçimi ülke seçimi ekranı geliyor. Republic of Korea bırakıp Turkish' i seçiyoruz alttan ve OK 'a bastığımızda yazılım kuruluyor. Eğer olurda bir sorun yaşarsanız tekrar deneyip yapabilirsiniz. Bu tarz güncelleme işlemlerinde telefonu brick yapma şansınız var.

LG Mobile Support Tool ekranında çıkan Server Failed hatalarını görmezden gelin. İşlem bitince LG ekranı gelicek telefonda, gönül rahatlığı ile usbnizi sökebilirsiniz.

Telefonu sanki yeni almışınız gibi ilk kurulumunu gerçekleştirebilirsiniz. Herşeyi bitirdikten sonra işlem tamam. Yorum yapmayı unutmayın :)
Paylaş —
SanerDK
SanerDK

38 yorum:

  1. Benim teli okuyamiyor %60 oluyor bi pencerede sonra da hataveriyor sebebi nedirnasil cozulur acil yardim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilgisayarda aldığınız hataları görmezden gelin. İlerlemeyi telefondan izlemeniz gerekiyor, Kablo ve farklı usb girişi denemenizi tavsiye edebilirim şuan için

      Sil
    2. telefonda bi ilerleme yok aynı sekilde duruyor farklı usb kullandım girişleride degiştirdim birsey fark etmedi gene aynı yerde durup hata veriyor retry a basın diyor basıyorum biraz bekleyip aynı sey diyor

      Sil
    3. Admin bey aynı işlem bende de oluyor bilgisayar da yükleme %60 da kalıyor telefon da ise firmware update %0 da kalıyor lütfen yardım edin

      Sil
    4. bende de aynı sorun var ?

      Sil
  2. çalışma durduruldu diye bi hata çıkıyor neden olabilir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yönetici olarak çalıştırın dosyaları

      Sil
  3. kardeş eyvallah saolasın gayet güzel çalışıyo :)

    YanıtlaSil
  4. modelini nerden bulacaz anlayamadım orayı rica etsem bi yardımcı olurmusun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayarlar > Genel > Telefon Hakkında > Donanım Bilgisi > Telefon Modeli

      Benim cihazım; LG-D723TR

      Sil
  5. Merhabalar,

    LG Flash Tool 2014 ile, D723trxx ( 4 kdz varyantını da denedim ) Stok ROM Yüklemeye çalışırken sürekli %2'de takılıp kalıyordum, ve soruna istinaden şu konudaki gerekenleri yapacaktım;
    http://forum.xda-develo...h-tool-stuck-2-t3031112

    Cihaza TWRP yüklemem gerektiğini gördüğümde benim için gerekli olanını bulmaya çalıştım ve şu konuda yazılanları yaptım;
    http://teknobolge.com/l...recovery-dosyalari-8610

    Flashify programı ile g3beatlolipoptwrp.img dosyasını yükleyip telefona reset attığımda bembeyaz bir ekran geldi ve kararmaya başladı. Bu noktada sitedeki TWRPnin D722 ve D724 için olduğunu farkettim fakat geç oldu.

    Şuan telefonun ekranına hiçbir veri gelmiyor, sadece bembeyaz oluyor bazende kararıyor fakat telefon çalışıyor, aradığımda çalıyor rastgele ekrana basıp açıp konuşabildim, sabah alarmım çaldı. Download moduna girebiliyorum, ama görüntü yine yok. Bir ara USB kablosunu takarken ekrana USB resmi geldi ve gitti, yani LCD bozuk değil.

    Bu aşamada, Recovery giremiyorum, telefonu kullanamıyorum, KDZ atamıyorum %2'de takılıyor. Nasıl bir yol izleyebilirim ?

    Yardım edebilecek birileri var mı acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı sorunu yaşadım ekran değişti garantiden, garantiniz bitmeden verin hocam :)

      Sil
    2. Hocam TWRP Recovery yada ROM yüklemek istiyorsan D724 modelininkini kullanabilirsin. Benim cihazım D723TR D724 modelinin hem TWRP sini Hemde CyanogenMod 13 ü kurdum sıkıntısız kullanıyorum tek farkı D724 te çift sim kart var sıkıntı çıkarmaması lazım.

      Sil
    3. Hocam ayni sorunu bende yasiyorum suan ve servise versem garanti sorun olur mu diye endiseleniyorum. lutfen cozumu bulan biri cevap yazabilir mi

      Sil
    4. M talha orjinal yazılım varsa garantide sorun olmaz, orjinal yazılım yoksa bilmiyorum hangi yolu izlemeniz gerekli

      Sil
  6. eyvellah sagolasın ,servise gitmek den kurtardın beni ,Allah razı olsun

    YanıtlaSil
  7. Telefona bir daha stock rom at yada cwm yi bir daha yükle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cwm tavsiye etmiyorum root yaparak performansını yükseltebiliyorsunuz gereksiz şeylerden kurtulup

      Sil
  8. lg g3 beat tot dll dosyalarını bulamıyorum hiçbir yerde bulmanız mümkün mü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cihazın içinden mi almak gerekiyor dosyaları root browser gibi programla? Eğer öyle değilse bulmam mümkün değil gibi.

      Sil
  9. Kardeşim bu hatayı veriyor. Senden ricam biraz yardımcı olur musun ?

    The phone is disconnected from PC.

    Connect the USB cable and wait a moment. Press the Retry button to resume the setting analysis process.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilgisayar için gereken driverı yüklemeniz gerekmekte, yüklediyseniz silip kurulumu yönetici olarak açıp kurmanızı öneririm. Sorunu çözdüyseniz yazarsanız arkadaşlar yararlanır :)

      Sil
  10. garantiyi etkilermi??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Orjinal yazılım atıldığı sürece etkilemez

      Sil
  11. Hocam http://lg-phone-firmware.com/index.php?id_mod=99 sitesindeki LGD723TR için olan stock rom linki kırık başka bir yerden link bulabilir miyiz acaba veya siz herhangi bir siteye upload edebilir misiniz ya da D724 için olan stoc krom iş görür mü bildiğim kadarıyla aralarındaki fark sadece D724 çift sim kart girişli. Şimdiden teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En güncel sürüm:
      http://csmgdl.lgmobile.com/dn/downloader.dev?fileKey=FWCBJRK232DGA6667E98QEX/D723TR20b_00.kdz

      Sil
  12. eline sağlık reyiz

    YanıtlaSil
  13. http://csmgdl.lgmobile.com/dn/downloader.dev?fileKey=FW10DJ0F22ZLAO96E92F1FC/D723tr10c_00.kdz link kırık yeni link varmı ?

    YanıtlaSil
  14. Download moda alın

    YanıtlaSil
  15. Lg G3 Beat Kdz Lazım Lınk verebılırmısınız

    YanıtlaSil
  16. yeni link eklenmiştir

    YanıtlaSil
  17. son ekrandaki dil seçimi ekranı gelmiyor. Ülke güney kore yazan yerin altında dil seçimi ekranı yok. Bilgisayar nete bağlı değil ondan mıdır acep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnternete bağlı olmadığın için olmayabilir, ben daha 3 gün önce yükledim aynı şekilde. Hatta kendi hazırladığım rehbere baktım yanlış bir şey yapmayayım diye :)

      Sil
  18. bir internet cafe den yapmaya çalışıyorum evde netim olmadığı için ama bu seferde server connection hatası veriyor defalarca denememe rağman aynı

    YanıtlaSil
  19. bende dil seçimi çıkmıyor cse flasha basıyorum start yapıyorum ama başka ekran çıkmıyo ilk başta güvenlik uyarısı veriyodu kabul et yaptım şimdi o da çıkmıyo hiç bişey olmuyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Driver kurulumunu yaptınız mı? Programı düzgün çalıştırabilmek için yönetici olarak çalıştırmanız gerekiyor.

      Sil
  20. Tüm bilgiler gerçekten iyi ve bazı iyi anlayışlar mevcuttur. Daha fazla tıklama yapmak için sabırsızlıkla bekleniyor.
    bilgisayar

    YanıtlaSil

-->