-

SanerDK Blog

SanerDK Blog

Travel, Web Design, Developing, Mechanical Design and Gaming

Bu Blogda Ara

Öne Çıkan Başlık

hiberfil.sys silme işlemi Resimli Anlatım

Merhaba arkadaşlar bilgisayarında yer kaplayan hiberfil sys dosyasını silmeniz bilgisayarınızı uykuya geçiremeceğiniz anlamına gelir. Bunu laptop kullanan kişiler yapmasın çünkü ekranı aşağıya indirdiğinizde bilgisayarınız uyku moduna geçer. Benim gibi pc kullanıcıysanız sorun yok. Öncelikle Windows+R veya Çalıştır komutunu başlattan açıyoruz. cmd yazıp komut istemcisini açıp powercfg - h off yazıyoruz enter yapıp bilgisayarınızı yeniden başlattıktan sonra işlem tamamlanıyor. Düzenleme: Tam tersi işlem için powercfg - h on yazmanız yeterlidir. benim bilgisayarımdaki hiberfil.sys dosyasının boyutu 5.96 GB gördüğünüz üzere yazacağınız kod

Daemon Tools'un en iyi Alternatifi: Virtual CloneDrive

Virtual Clone Drive kısaca sanal bir dvd-rom diyebiliriz. ISO dosyalarınızı direk açabilir sorunsuzca kullanabilirsiniz. Ben yaklaşık 4-5 yıldır kullanmaktayım hiçbir sorununu görmedim. İşini yapan basit ve tamamen ücretsiz reklama boğulmamış bir program. SlySoft'a buradan teşekkür ediyorum bu konuda. Türkçe dil desteği bulunmakta fakat 2013'ün Temmuzundan beri bir güncelleme gelmemiş. Zaten gerekte yok, çünkü Windows 8-10 içerisinde bu özellik entegre geliyor. Program bug vs. içermiyor gayet stabil 20-30 gb iso dosyalarını sorunsuz açıyor.

Benim ayarlarım bu şekilde.
 İsterseniz Virtual Sheep ile hangi sürücünün sanal hangisinin gerçek olduğunu anlayabilirsiniz.
Soldakinde Driver DVD si var, başka bir işlevi yok benim için dvd-rw'nin :)

Kendi Web Sitesinden İndir

Link yenilenmiştir 27-04-2016: https://my.pcloud.com/publink/show?code=XZdmRYZclni2jyRkFu8aoAW6vCaaJt1cwR7
Paylaş —
SanerDK
SanerDK

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

-->